W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

xxxxxxxxxxx

Statystyki oglądalności BIP od dnia 19.04.2021

Statystyki strony Podstawowe dokumenty
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
numer KRS 273
Numer NIP Szpitala 271
Informacje rejestrowe 266
Numer Regon Szpitala 215
Statut Szpitala 153
Statystyki strony Cel i zadania szpitala
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Cele i zadania szpitala 1366
Statystyki strony Władze szpitala
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Skład osobowy Rady Społecznej 244
Regulamin działalności Rady Społecznej 161
Uchwała Rady Społecznej zatwierdzająca regulamin 145
Uchwała Sejmiku Województwa Dolnośląskiego powołująca członków Rady Społecznej 140
Dane Kontaktowe 124
Statystyki strony Struktura organizacyjna
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Zarządzenie Dyrektora 214
Regulamin Organizacyjny 103
Dane Kontaktowe 46
Wykaz Oddziałów, Poradni 19
Statystyki strony Ogłoszenia o naborze do pracy
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Nabór salowych do pracy 2002
Konkurs na stanowisko Dyrektora Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu - dokumenty należy składać w terminie do dnia 10 stycznia 2022 r. do godz.15:30 830
Zatrudnimy na stanowisko asystent ds. archiwizacji i administracji w Onkologicznym Centrum Wsparcia Badań Klinicznych 728
Oferta pracy - Opiekun Madyczny 582
Wolne miejsca pracy - salowe 435
Oferta pracy - specjalista ds. kadr 424
Oferta pracy - terapeuta zajęciowy 374
Oferta pracy - asystentka Dyrektora 370
Oferta pracy - specjalista ds. księgowości 317
Zatrudnimy na stanowisko specjalista ds. jakości w Onkologicznym Centrum Wsparcia Badań Klinicznych 281
Zatrudnimy pracownika na stanowisku konserwator aparatury medycznej 277
zatrudnienie lekarza 262
Oferta pracy - dezynfekator 248
Zatrudnimy ratowników medycznych w oddziałach szpitalnych 241
Zatrudnimy na stanowisko Pisarz medyczny w Onkologicznym Centrum Wsparcia Badań Klinicznych 237
Zatrudnimy pracownika na stanowisku informatyka 230
Oferta pracy - diagnosta laboratoryjny 221
Oferta pracy - lekarze rezydenci 219
Zatrudnimy na stanowisko kierownika w Onkologicznym Centrum Wsparcia Badań Klinicznych 202
Zatrudnimy Pełnomocnika Dyrektora ds.Zarządzania Procesami. 201
Ogłoszenie Dyrektora Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokolowskiego w Wałbrzychu o konkursie na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa 200
Oferta pracy - lekarz psychiatra 193
Oferta pracy - Pielegniarka Oddział Neonatologii 188
Zatrudnimy lekarza specjalistę urologa do pracy w poradni urologicznej 183
Ogłoszenie 182
Oferta pracy - Lekarz Kierujący Oddziałem Pediatrii 176
OGŁOSZENIE OTWARTEGO NABORU PARTNERA KONSORCJUM 176
Oferta pracy - lekarz chirurg 174
Oferta pracy - lekarz pediatra 171
Oferta pracy Specjalista ds Inwestycji Budowlanych 171
Zatrudnimy lekarza specjalistę radiologa 171
Oferta pracy - Lekarz Kierujący Oddziałem Chirurgii Ogólnej 164
Oferta pracy - Kierownik Serologii 158
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa 149
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Kierownika w Onkologicznym Centrum Wsparcia Badań Klinicznych 112
Statystyki strony Certyfikaty i rekomendacje
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Certyfikat ISO 964
Certyfikat CMJ Patomorfologia 12
Certyfikat Szpital bez Bólu 10
Karta reklamacji dostaw 8
Certyfikat Szpital bez Bólu 7
Karta kwalifikacji i karta oceny dostawcy materiałów i usług 7
Plan Przebiegu Procesów Zakupów 7
Informacja dla dostawców materiałów i usług 5
Statystyki strony Kontrole i audyty
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Wykaz Kontroli za rok 2020 211
Wykaz Audytów za rok 2020 206
Wykaz Audytów za 2019 r. 170
Wykaz kontroli za 2021 r. 165
Wykaz Kontroli za 2019 r. 163
Wykaz kontroli za rok 2018 162
Wykaz Audytów za 2018 r. 159
Wykaz kontroli przeprowadzonych w 2017 r 154
Wykaz przeprowadzonych kontroli w 2016 roku 151
Wykaz audytów 2017 r. 144
Wykaz kontroli rok 2015 133
Wykaz kontroli za 2022 r. 118
Statystyki strony Zamówienia społeczne
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Zs/1/UP-1/20 - Świadczenie obsługi prawnej Szpitala przez okres 48 miesięcy 262
Świadczenie obsługi prawnej Szpitala przez okres 48 miesięcy 235
Świadczenie obsługi prawnej Szpitala przez okres 48 miesięcy- Zs/1/UP-1/17 205
Statystyki strony Konkursy ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Oferta na udzielanie całodobowych świadczeń zdrowotnych 345
Ogłoszenie Konkursowe 340
Oferta 324
Postępowanie konkursowe dotyczące ofert na udzielanie zamówienia na udzielenie świadczeń zdrowotnych z dn.01.12.2021 r. 307
Ogłoszenie konkursowe 280
SWKO 268
Konkurs na udzielanie świadczeń zdrowotnych (Lekarz) 267
Załacznik nr 1 do umowy na udzielanie świadczeń zdrowotnych z dn. 17.11.2021 r. 256
Postępowanie konkursowe dotyczące ofert na udzielenie zamówienia na udzielenie świadczeń zdrowotnych 246
Ogłoszenie konkursowe z dn. 17.11.2021 r. 231
Zarzadzenie Dyrektora 226
Postępowanie konkursowe w zakresie udzielania specjalistycznych świadczeń zdrowotnych z dn. 05.01.2022 r. 225
Konkurs ofert na wykonywanie badań laboratoryjnych w podziale na pakiety 222
Konkurs na udzielanie specjalistycznych świadczeń zdrowotnych (Lekarze) 221
Oferta konkursowa 212
Ogłoszenie konkursowe 212
Postępowanie konkursowe w zakresie udzielania specjalistycznych świadczeń zdrowotnych z dn. 17.12.2021 r. 212
Regulamin 211
Wzór Umowy 207
Zarządzenie 205
załącznik do Umowy 204
Załącznik nr 1 do umowy 201
Szczegółowe Warunki Konkursu Ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych 200
Informacja o rozstrzygnięciu konkursu 199
Zarządzenie z dn. 17.11.2021 r. 196
Wzór umowa na świadczenia zdrowotne 195
Ogłoszenie - rozstrzygnięcie konkursu z dnia 19 października 2021 r. 188
Konkurs ofert na wykonywanie badań laboratoryjnych w podziale na pakiety z dn. 17.05.2022 r. 187
Zarządzenie z 15.11.2021 r. 184
Oferta na udzielanie całodobowych świadczeń zdrowotnych z dn. 17.11.2021 r. 181
Konkurs ofert - dot. udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie zdalnego opisu badań obrazowych wykonywanych przez Szpital i przekazywanych w drodze transmisji elektronicznej 180
Konkurs Ofert na udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w ramach programu pilotażowego realizowanego w Centrum Zdrowia Psychicznego. 174
Informacja o rozstrzygnięciu postępowania konkursowego z dn. 04.11.2021 r. 170
Konkurs ofert w zakresie udzielania specjalistycznych świadczeń zdrowotnych z dn. 12.01.2022 r. 170
Umowa 169
Rozstrzygnięcie konkursu zgodnie z zarządzeniem 119/2021 i 121/2021 167
Klauzula informacyjna 166
Ogłoszenie o rozstrzygnięciu konkursu z dn. 17.11.2021 r. 163
Ogłoszenie o rozstrzygnięciu konkursu z dnia 15 listopada 2021 r. 162
Szczegółowe Warunki Konkursu Ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych 160
Wzór umowa na świadczenia zdrowotne z dn. 17.11. 2021 r. 160
Konkurs ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie zdalnego opisu badań RTG 158
Konkurs ofert na wykonywanie badań laboratoryjnych - specjalistycznych z dnia 08.06.2022 r. 157
Ogłoszenie konkursowe - całodobowe udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki lekarskiej w Oddziale Onkologicznym 156
Szczegółowe Warunki Konkursu Ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych 154
Konkurs ofert w zakresie udzielania specjalistycznych świadczeń zdrowotnych (lekarze) 151
Załączni nr 1 151
Konkurs na udzielanie świadczeń zdrowotnych (Superwizor) 150
Konkurs ofert w zakresie udzielania specjalistycznych świadczeń zdrowotnych 148
Oferta na udzielanie całodobowych świadczeń zdrowotnych 147
Statystyki strony Zamówienia publiczne
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Zp/79/PN-76/20 - „Dostawa: Kolumna endoskopowa, Tor wizyjny, Kolumna laparaskopowa, Radiodiatermia" 1634
Dostawy sprzętu do zabiegów endowaskularnych dla Pracowni Hemodynamiki - Zp/70/PN-67/20 1606
Dostawa masek do podawania tlenu z rezerwuarem - Zp/80/PN-77/20 1597
Dostawy materiałów medycznych - Zp/5/PN-5/21 1577
Zp/76/PN-73/20 - Dostawa materiałów medycznych na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii 1573
Zp/10/PN/22 - „ Dostawa materiałów medycznych dla Bloku Operacyjnego, SOR oraz Zakładu Sterylizacji” 1556
Zp/35/PN-35/21 - Świadczenie usług serwisowych aparatury i sprzętu medycznego, będących na stanie Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu na okres 36 miesięcy 1527
Zp/74/PN-71/20 - Świadczenie usługi konserwacji, napraw, wymiany wykładzin podłogowych i ściennych, produkcji firm Grupy Tarkett, w pomieszczeniach szpitalnych Specjalistycznego Szpitala ..... 1527
Zp/73/PN-70/20 Dostawa – Cewnik Foley’a z końcówką Tiemanna, Żel do ekg-ścierny-USG-defibrylacji,Cewnik do podawania tlenu,Szczotki cytologiczne, Zestaw do drenażu worka osierdziowego, Igły do iniekcji jednorazowego użytku... 1526
Zp/20/PN-20/21 Dostawa materiałów medycznych 1523
Zp/77/PN-74/20 - Dostawy materiałów okulistycznych 1521
Zp/78/PN-75/20 - „Zakup produktów leczniczych zawierających propofol” 1520
Zp/28/PN-28/21 Kompleksowa dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów w zakresie biochemii, immunologii, hematologii, koagulologii, diagnostyki ogólnej moczu, białek specyficznych wraz z zainstalowaniem laboratoryjnej sieci komputerowej i podłączenie analizatorów do tej sieci. 1513
Zp/41/TP-41/21 - Dostawy tonerów, tuszów, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco- faxujących 1510
Zp/46/PN-46/21 - Dostawa środków dezynfekcyjnych na okres 12 miesięcy 1510
Zp/27/PN-27/21 Dostawa : Espandery , Sizery śródoperacyjne oraz implanty piersi, Klipsy polimerowe, Dreny do laparoskopii, Fartuch operacyjny, Wiertła do wiertarki szybkoobrotowej, Jednorazowe ssaki neurochirurgiczne, Akcesoria urologiczne, Dreny, drenaż pola i ran pooperacyjnych, Uchwyt elektrod monopolarnych, Tamponada nosowa, Pojemnik do badań histopatologicznych, Uchwyt monopolarny z 3 przyciskami, Serweta do przykrycia pacjenta. 1509
Zp/24/PN-24/21 Świadczenie usług konserwacji aparatu do radioterapii śródoperacyjnej INTRABEAM PRS 500 zwanego Systemem producenta CARL ZEISS oraz aparatów do hemodializy DIALOG+, DIALOG+HDF i foteli dializacyjnych producenta B.Braun na okres 48 miesięcy 1508
Zp/72/PN-69/20 - „Dostawa: Strzygarka chirurgiczna, Strzykawki” 1506
Zp/75/PN-72/20 - „Dostawa: Jednorazowy cewnik Tiemanna, Igły lokalizacyjne, Jednorazowy zestaw serwet do cytoskopii, Siatki do piersi częściowo i całkowicie wchłanialne, Staplery, Materiał opatrunkowy, Implanty do rekonstrukcji piersi...... 1505
Zp/31/PN-31/21 - Dostawa: Opatrunki specjalistyczne, akcesoria do bronchofiberoskopii oraz Ebus, akcesoria do nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej, klisze do mammografii, jednorazowy czujnik do pomiaru SpO2, cewniki centralne, strzykawki jednorazowego użytku 1502
Całodobowa obsługa techniczna urządzeń oddziału dializ, stacji uzdatniania wody, produkcji koncentratów i ich transportu oraz rozdziału przez okres 6 miesięcy 1500
Zp/18/PN-18/21 - Zakup produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych, rękawic, wyrobów medycznych, mleka i in. wg załączonych 317 pakietów na okres 12 miesięcy” 1494
Zp/42/TP-42//21 - Dostawy środków czystości, proszków do prania, tabletek do zmywarek, ściereczek, odkamieniaczy, worków 1489
Zp/58/PN-58/21-Dostawa materiałów medycznych na odziały szpitalne 1489
Zp/37/PN-37/21 - Dostawa: Akcesoria do hemofiltracji, czujnik SpO2, filtry antybakteryjne, tracheostomia metoda Griggsa, filtry wydechowe, system do zbiórki stolca, pułapka wodna, rurki intubacyjne, łyżki do laryngoskopów, pojemniki do badań histopatologicznych, tamponada nosowa, dreny do laparoskopii 1483
Zp/33/TP-33/21 - Dostawa i integracja bezprzewodowego detektora formatu 35 x 43 cm dedykowanego do współpracy z aparatem rtg Polyrad Premium CS 1474
Zp/47/PN-47/21 - Dostawa: endoprotezy piersi i sizery, elektrody do koagulacji, cewnik Nelatona, strzykawki 1466
Zp/17/TP-17/21 - Całodobowa obsługa techniczna urządzeń oddziału dializ, stacji uzdatniania wody, produkcji koncentratów i ich transportu oraz rozdziału przez okres 6 miesięcy 1459
Zp/34/PN-34/21 - Dostawa procesora tkankowego oraz odczynników dla Zakładu Patomorfologii 1459
Zp/26/PN-26/21 Dostawy sprzętu do hemodializy oraz dializy otrzewnowej 1457
Zp/9/PN-9/21 - Dostawa igieł i zestawów zewnątrzoponowych, odczynników do analizatora, czujników jednorazowych Sp02, zestawów do przetaczania krwi i preparatów krwiopochodnych, testów płytkowych 1456
Zp/62/PN-62/21 - Dostawy sprzętu do zabiegów endowaskularnych dla Pracowni Hemodynamiki 1451
Zp/32/PN-32/21- Dostawy implantów, narzędzi i akcesoriów do zabiegów artroskopowych 1450
Zp/45/TP-45/21 - Dostawa i montaż centrali wentylacyjnej z agregatem wody lodowej dla oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii 1448
Dostawa środków dezynfekcyjnych na okres 12 miesięcy - Zp/52/PN-49/20 1447
Zp/48/TP-48/21 - Dostawa lamp bakteriobójczych wraz z osprzętem oraz odzieży roboczej dla personelu medycznego i pomocniczego 1447
Zp/57/PN-57/21-Dostawy implantów i akcesoriów do endoprotezoplastyki pierwotnej, rewizyjnej i resekcyjnej 1444
Zp/43/PN-43/21-Dostawa jednorazowego wyposażenia pracowni cytostatycznej i roztworów płynów infuzyjnych 1441
Zp/65/TP-65/21-Dostawy tonerów, tuszów, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco- faxujących 1440
Zp/2/PN-2/21 - „Dostawy sprzętu do zabiegów endoskopowych” 1439
Zp/4/PN-4/21 - „Dostawy : Zestaw do płukania otrzewnej, środek do dezynfekcji, Stapler do niskich resekcji, Naturalne rusztowanie do chirurgii piersi, Narzędzia okulistyczne, Rurka do podawania soli fizjologicznej ........... 1438
Zp/44/PN-44/21 - Dostawa sprzętu i materiałów medycznych 1438
Wykonanie Projektu Budowlanego oraz Projektów Wykonawczych ,Specyfikacji TechnicznejWykonania i Odbioru Robót, oraz ze złożeniem wniosku o wydanie Decyzji Pozwolenia nabudowę budynku Hematologii 1435
Zp/36/PN-36/21 - Dostawa sprzętu medycznego dla oddziału Neurochirurgicznego 1433
Zp/39/TP-39/21 - Serwis i administracja systemów księgowo-magazynowych 1428
Zp/6/PN-6/21 - „Dostawy : Osprzętu do bezpośredniej wizualizacji dróg żółciowych, Obłożenia” 1425
Zp/30/PN-30/21 Dostawa: Trokary i implanty, worek do dobowej zbiórki moczu 2000ml, linia gazowa do aparatu do znieczuleń, czujnik tlenu do aparatu do znieczuleń Fabius, czujnik tlenu do aparatu do znieczuleń PRIMUS 1424
Zp/63/PN-63/21 - Dostawa materiałów medycznych dla oddziału urologii i oddziału chirurgii onkologicznej 1416
Dostawa: Trokary i implanty, kołnierz ortopedyczny, koce grzewcze, klisze, zestaw do drenażu, wieszak, basen, kaczka, kubek, elektroda....Zp/16/PN-16/21 1412
Zp/23/Tp-23/21-Dostawa dozowników do ręczników papierowych, ręczników papierowych, mydła w piance. 1411
Statystyki strony Profil nabywcy
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Plan Zamówień Publicznych 2021r. 207
Plan zamówień publicznych Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu na 2019 rok. 177
Plan Zamówień Publicznych 2020r. 175
Plan Zamówień Publicznych na rok 2017 159
Statystyki strony Przetargi pisemne
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Wykaz nieruchomości do sprzedaży 2332
Przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż pojazdów sanitarnych (karetek) 256
Obwieszczenie o przetargu pisemnym ofertowym nieograniczonym 195
Najem powierzchni kiosk art. spozywcze 192
Przetarg pisemny ofertowy nieograniczony na mikroskop operacyjny neurochirurgiczny 165
Dzierżawa pomieszczenia o powierzchni 84,43 m2 z przeznaczeniem na prowadzenie małej gastronomii , zlokalizowanego przy wejściu głównym do Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu 155
Dzierżawa pomieszczenia o powierzchni 56,31 m2 z przeznaczeniem na prowadzenie apteki ogólnodostępnej, zlokalizowanego przy wejściu głównym do Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu 132
Ogłoszenie o unieważnieniu przetargu- dzierżawa powierzchni na aptekę. 129
Nowe postępowanie konkursowe na wynajem powierzchni z przeznaczeniem na kiosk spożywczy. 120
Ogłoszenie Wyników Konkursu 112
Statystyki strony Cennik usług medycznych 2023
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Załącznik nr 3 do Regulaminu Organizacyjnego - Cennik Badań Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej 2023 r. (dla osób prywatnych) 213
Załącznik nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego - Cennik Badań Radiologicznych i Ultrasonograficznych 2023 r. 120
Załącznik nr 3 do Regulaminu Organizacyjnego - Cennik Badań Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej 2023 r. (dla firm zewnetrznych) 108
Załącznik nr 7 do Regulaminu Organizacyjnego - Cennik Procedur Zakładu Endoskopii Zabiegowej 2023 r. 83
Załącznik nr 8 do Regulaminu Organizacyjnego - Cennik Procedur Pracowni Badań Czynnościowych 2023 r. 72
Załącznik nr 5 do Regulaminu Organizacyjnego - Cennik Procedur Obowiązujących w Pracowni Bronchoskopii 2023 r. 67
Załącznik nr 6 do Regulaminu Organizacyjnego - Cennik Porad i Badań Specjalistycznych wykonywanych w Izbie Przyjęć C przy ul. Batorego 4 2023 r. 63
Załącznik nr 10 do Regulaminu Organizacyjnego - Cennik Badań Okulistycznych 2023 r. 61
Załącznik nr 11 do Regulaminu Organizacyjnego - Cennik Procedur Szpitalnego Oddziału Ratunkowego 2023 r. 60
Załącznik nr 4 do Regulaminu Organizacyjnego - Cennik Świadczeń Zakładu Patomorfologii 2023 r. 60
Załącznik nr 9 do Regulaminu Organizacyjnego - Cennik Procedur Pracowni Spirometrii 2023 r. 58
Załącznik nr 15 do Regulaminu Organizacyjnego - Cennik Procedur Obowiązujących w Pracowni EEG dla Dzieci i Dorosłych 2023 r. 50
Załącznik nr 13 do Regulaminu Organizacyjnego - Cennik Badań Specjalistycznych Wykonywanych w Punkcie Pobran Badan Płatnych przy ul. Sokołowskiego 4 2023 r. 49
Załącznik nr 12 do Regulaminu Organizacyjnego - Cennik Pozostałych Procedur Niefinansowanych ze Środków Publicznych 2023 r. 47
Załącznik nr 14 do Regulaminu Organizacyjnego - Cennik Procedur Wykonywanych w Poradni Nocnej i Światecznej Pomocy 2023 r. 45
Statystyki strony Programy profilaktyczne
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Program Profilaktyki Raka Piersi 1034
Program przesiewowy - rak jelita grubego - badanie próbki kału na obecność krwi utajonej 147
Program Badań Przesiewowych dla wczesnego wykrywania raka jelita grubego. 64
Statystyki strony Programy dofinansowane z UE
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Realizacja projektów dofinansowanych z UE 219
Projekt Ograniczenie negatywnych skutków choroby zakaźnej COVID-19wywołanej wirusem SARS-CoV-2 poprzez wsparciepodmiotów leczniczych w przeciwdziałaniu rozprzestrzeniania sie wirusa SARS CoV-2 162
Statystyki strony Prawa Pacjenta
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta 228
Karta Praw Pacjenta Szpitala 176
Skargi i Wnioski 171
Statystyki strony Finanse szpitala
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Sprawozdanie finansowe za 2020 r. 314
Raport o sytuacji ekonomiczno-finansowej za 2020 r. 252
Sprawozdanie Finansowe za 2019 r. 211
Raport o sytuacji finansowej szpitala za rok 2021 174
Sprawozdanie finansowe za 2018 r. 171
Sprawozdania finansowe 169
Sprawozdanie finansowe za 2017 r 158
Raport o sytuacji ekonomiczno-finansowej szpitala za 2022 r. 87
Informacja o strategii podatkowej za 2020 rok 21
Strategia podatkowa realizowana w szpitalu w 2021 r. 18
Statystyki strony Majątek szpitala
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Wykaz budynków i budowli 270
Wykaz budynków i budowli 2020 r. 226
Rzeczowe aktywa trwałe 2020 r. 188
Wykaz Budynków i Budowli 2017 r. 168
wykaz budynków i budowli 2019 r. 160
Rzeczowe aktywa trwałe 159
Wykaz Aktywów Trwałych 2018 r. 151
Rzeczowe aktywa trwałe 2019 r. 150
Rzeczowe Aktywa Trwałe 2017 r. 149
Wykaz Budowli i Budynków 2018 r. 142
Wykaz Budynków i Budowli 2021r. 83
Rzeczowe aktywa trwałe 2021 r. 64
Rzeczowe aktywa trwałe 2022 r. 10
Wykaz Budynków i Budowli 2022 r. 9
Statystyki strony Informacja dla osób głuchoniemych
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Informacja w języku migowym 166
Informacja dla osób głuchoniemych 165
Statystyki strony Wniosek o udostępnienie informacji
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Dostęp do informacji publicznej nie udostępnionej w BIP 181
Wniosek o udostępnienie informacji 172
Wysokość Opłat za dudostepnianie dokumentacji medycznej 42
Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej 11
Statystyki strony Ochrona danych osobowych
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Informacja Administratora - dla pacjenta 155
Informacja Administratora - Monitoring 135
Informacja Administratora - rekrutacja 134
Wniosek o realizację praw 130
Statystyki strony Programy dofinansowane z Budżetu Państwa
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Programy realizowane w 2020 r.w oparciu o dofinansowanie z Budżetu Państwa 151
Programy realizowanew 2021 r. w oparciu o dofinansowanie z Budżetu Państwa 141
Programy realizowane w 2022 r. w oparciu o dofinansowanie z Budżetu Państwa 121